Stressinhallinta on elämänmittainen harjoitus

Tuntuuko sinusta sille, että stressikuormalle pitäisi tehdä jotain? Mutta mitä, miten ja millä ajalla? Tiedostat ehkä myös, että stressinhallinnan tulisi olla säännöllistä ja rutiininomaista ja että juurisyyn löytäminen olisi tärkeää, jotta ei vain laitettaisi pientä laastaria avohaavan päälle?

Valmis ja helppo ratkaisu stressinhallintaan

Ei hätää! Olen rakentanut sinulle valmiin ratkaisun. Sinun ei tarvitse kahlata läpi koko kirjastoa löytääksesi sopivaa tietoa stressinhallinnasta. Sinun ei tarvitse osallistua useille verkkokursseille tai matkata seminaareihin löytääksesi tietoa ja sopivia työkaluja stressinhallintaan. Sinun ei myöskään tarvitse ponnistella ja sinnitellä yksin tämän haasteesi kanssa.

Olen tutkaillut stressiä intohimoisesti vuosikymmenen ajan ja tarjoan sinulle helpon oikotien päivittäiseen stressinlievitykseen.

Kesytä stressi -jäsenyyden avulla

  • voit aloittaa stressin lievityksen helposti ja vaivattomasti heti, jotta saat  lisää mielenrauhaa ja selkeyttä elämääsi
  • saat yhden paikan, josta löydät helpot työkalut päivittäiseen stressinhallintaan, etkä tuhlaa arvokasta aikaasi 
  • saat säännölliset kohtaamiset, jotta nämä asiat pysyvät arjessasi, eikä sinun tarvitse olla näiden asioiden kanssa yksin
  • voit syventää tietoasi ja osaamistasi stressinhallinnasta, jotta ylläpidät ja rakennat voimavaroja myös tulevaan

 

 

Miksi sinun kannattaa tulla mukaan?

Tämä on sinulle, jos

  • olet pohtinut jo pitkään, että jotain pitäisi tehdä, mutta et ole oikein tiennyt mitä.
  • et ole löytänyt sinulle sopivia työkaluja ja rutiineja oman hyvinvointisi päivittäiseen tukemiseen.
  • haluat lisää mielenrauhaa ja selkeyttä elämääsi
  • haluat vahvistaa elämäsi tärkeimpiä ihmissuhteita
  • haluat heittää hyvästit aamuyön murehtimisille
  • haluat olla energisempi, jaksavampi, rennompi ja onnellisempi
  • et halua enää yrittää ratkaista stressinhallinnan haasteita yksin

Haluan esittää sinulle muutaman kysymyksen; Missä olet vuoden päästä, jos et tee asialle mitään? Kuinka erilainen elämäsi olisi, jos ottaisit tämän osaksi arkeasi?

Olen varma, ettet kadu päätöstä vuoden kuluttua! Säästät aikaa, rahaa ja hermoja, kun aloitat nyt!

Olen aivan varma siitä, että nämä työkalut auttavat sinua, kun käytät niitä säännöllisesti.

 

Miten Kesytä stressi -jäsenyys auttaa sinua?

Saat sopivasti faktaa tiivistetysti

Olen jättänyt pois kaiken turhan ja tiivistänyt tähän vuosien opiskelut ja oivallukset, jotta sinun ei tarvitse stressipäissäsi etsiä kaikkea tietoa itse

Ymmärrät omia ohjelmointejasi

Pääset käsiksi stressin juurisyihin ja ymmärtämään tiedostamatonta stressiä

Helpot työkalut loppuelämäksesi

Saat käyttöösi helpot ja yksinkertaiset työkalut, joista on hyötyä sinulle ja läheisillesi loppuelämäksi liiallisen stressikuorman ennaltaehkäisemiseen

Kesytä stressi -jäsenyys

Kun liityt mukaan 5.5. mennessä,

  • Saat vuosijäsenyyden hintaan 297 €
  • Varmistat, että jatkossakin vuosijäsenyytesi pysyy samanhintaisena 297 €

Kesytä stressi -jäsenyys sisältää

Kuukausittainen ryhmävalmennuskerta

Kuukausittainen stressinlievitysvartti

Parhaat työkalut ja kuunneltavat harjoitukset arjen stressinlievitykseen

Parhaat kirjavinkit stressinhallintaan

Innostavimmat artikkelit

Bonuksena: Puhkaise stressikuplasi -verkkokurssi sekä Apua lasten stressinhallintaan -verkkokurssi (arvo 136 €)

Burnoutista mielenrauhaan

Olen itse kokenut loppuunpalamisen  ja vakavan masennuksen pian kymmenen vuotta sitten. Olin suorituskeskeinen uraohjus, joka oli yhtäkkiä kotona kolmen alle 1,5 -vuotiaan lapsen kanssa keskellä hometaloriitaa, miehen vakavaa sairastumista sekä lasten sairastelukierteitä. Masennuin syvästi ja olin fyysisestikin ihan rikki. Lääkärit arvoivat toipumiseni kestävän ainakin kaksi vuotta, jonka jälkeen alttius sairastua uudelleen olisi suuri.  Onnekseni löysin sekä tietoa että helppoja työkaluja, joiden avulla ensinnäkin aloin ymmärtää stressiäni ja syitä loppuunpalamiseeni ja toiseksi löysin konkreettisia työkaluja, joilla saatoin alkaa lievittää stressikuormaa päivittäin.

Aloin kiivetä syvästä kuopasta ja tuntea oloni vähitellen rauhallisemmaksi ja terveemmäksi. Tästä syntyi myös uusi suunta työni suhteen ja olen toiminut stressivalmentajana vuodesta 2014 lähtien.

Tällä polulla opin ymmärtämään stressiäni ja lievittämään sitä helposti ja nopeasti päivittäin. Haluan auttaa sinua tunnistamaan liiallisen haitallisen stressin sekä ymmärtämään itseäsi paremmin. Haluan auttaa sinua rakentamaan sellaista arkea, joka tuo sinulle mielenrauhaa ja iloa!

"Miia on upealla tavalla omistautunut stressin ehkäisemiselle ja hyvinvoinnin edistämiselle. Tutkijana ilahduttaa hänen kattava ja monipuolinen tiedollinen osaamisensa ja kun siihen lisätään hänen laaja keinovalikoimansa hyvinvoinnista huolehtimiseksi, uskallan suositella häntä luennoitsijaksi ja kouluttajaksi vaativiinkin tehtäviin. Miia tuo ja luo valoa ympärilleen!"
Jari HakanenTutkimusprofessori, Työterveyslaitos

Kun stressi lievittyy, elämänlaatu paranee

Paras tapa aloittaa stressinlievitys on aloittaa mahdollisimman pienesti.  Elämänlaatu kohenee valtavasti, kun alat saada stressikuormaasi kevenemään.

  • Stressinlievittyminen ja rauhoittuminen parantavat keskittymiskykyäsi
  • Kun stressi lievittyy, luovuutesi lisääntyy
  • Kun pysähdyt stressinlievityksen äärelle säännöllisesti itsetuntemuksesi lisääntyy
  • Löydät sinulle parhaita toimintamalleja lievittää stressiä päivittäin
  • Säännöllisestä stressikuorman kevenemisestä seuraa usein innostusta, onnistumista, työonnellisuutta, luovuutta, mielen selkeyttä, sujuvampaa vuorovaikutusta ja parempaa hyvinvointia.

 

Haluatko viimein tehdä stressinhallinnasta osan arkeasi helposti?

Sinun ei ole pakko opetella kaikkea itse

 

 

 

Tunnistat haitallisen stressin
  • Opit tunnistamaan haitallisen stressin merkit sekä työuupumuksen kriittiset oireet.
  • Ymmärrät stressireaktion perusteet helposti ja selkeästi.
  • Opit keventämään kuormitustasi ajoissa ja suojautumaan burnoutilta.
Inspiroidut esimerkeistä
  • Huomaat, ettet ole ainoa, joka kokee tai on kokenut voimakasta stressiä
  • Saat insipraatiota ja toivoa oman hyvinvointisi kohentamiseen helposti ja nopeasti päivittäisessä arjessa niin työssä kuin vapaalla.
Opit helppoja harjoituksia
  • Opit helppoja ja toimivia harjoituksia stressikuorman päivittäiseen keventämiseen missä ja milloin vain.
  • Kokeilemalla ja harjoittelemalla löydät näistä juuri  sinulle parhaat ja toimivimmat työkalut loppuelämäksesi.
  • Näistä harjoituksista on hyötyä niin sinulle kuin läheisillesi.

Palautteita

 Harjoitukset ovat yksinkertaisia, ja olen uskaltanut suositella niitä monille.

 

Näistä työkaluista on hyötynyt niin äiti kuin 13-vuotias teinikin!

 

Kun aloitan päiväni näillä harjoituksilla, saan energiaa koko päivään ja se vaikuttaa niin työhöni kuin vapaa-aikaani erittäin myönteisesti.

Tietoa valmentajasta

Olen koulutukseltani KTM (Johtaminen) ja HuK (kielet). Olen opiskellut stressilääketiedettä ja kouluttautunut amerikkalaisen psykologian tohtorin opissa stressivalmentajaksi. Olen myös kouluttautunut The Happiness Practice (TM) -valmentajaksi.

Valmennan pääosin työyhteisöjä oman hyvinvoinnin johtamisessa.  Teen myös henkilökohtaista valmennusta.


Keväällä 2020 toteutin pitkäaikaisen unelmani ja perustin Suomeen Onnellisuustutkimusinstituutin, jonka tavoitteena on tuoda yhteen onnellisuudesta kiinnostuneet tutkijat ja tuottaa käytännönläheistä tutkimusperusteista tietoa onnellisuudesta ja sen johtamisesta.