Stressivalmentaja

Toimitusehdot ja rekisteriseloste

1. Yleistä

2. Asiointi verkkokaupassa

3. Henkilötietojen käsittely

4. Hinnat ja tiedot tuotteista

5. Tuotteiden toimittaminen

6. Maksutavat

7. Vahvistus tehdystä sopimuksesta

8. Peruuttamisoikeus

9. Tuotteiden tarkastaminen

10. Reklamaatiot ja virhevastuu

11. Toimituksen viivästys

12. Ylivoimainen este

13. Palveluntarjoaja

14. Sovellettava laki ja riitojen ratkaisu

15. © Copyright

1. Yleistä
Nämä ovat Paranemisen avaimen/VMH:n (jäljempänä ”VMH”) verkkokaupan sopimusehdot. Näitä sopimusehtoja sovelletaan VMH:n ja kuluttaja-asiakkaan (jäljempänä ”Asiakas”) välillä, kun Asiakas ostaa VMH:lta tuotteita VMH:n verkkosivuston paranemisenavain.suomalainenverkkokauppa.fi välityksellä.

2. Asiointi verkkokaupassa
Verkkokaupassa voivat asioida kaikki vähintään 18-vuotiaat Asiakkaat, joilla on toimiva sähköpostiosoite ja matkapuhelinnumero. Asiointi ja asiakaspalvelu tapahtuvat suomen kielellä.

Tilauksen tekeminen edellyttää rekisteröitymistä. Asiakas vastaa annettujen tietojen oikeellisuudesta, ja on velvollinen ilmoittamaan tietojen muuttumisesta viipymättä VMH:lle.

Tuotteiden tilaaminen tapahtuu valitsemalla tuotteita verkkokaupassa ostoskoriin ja maksaen tilaus checkoutin (maksunvälittäjä) kautta. VMH vahvistaa tilauksen vastaanottamisen Asiakkaalle tämän ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen automaattisesti lähetettävällä viestillä. Asiakkaan tulee tarkistaa, että vastaanottovahvistuksessa ilmoitettu tilauksen sisältö vastaa Asiakkaan tekemää tilausta. Kaikki tuotteet on maksettava tilausta tehtäessä.

3. Henkilötietojen käsittely

VMH käsittelee Asiakkaan ja kanta-asiakkaan henkilötietoja kulloinkin voimassa olevan henkilötietolainsäädännön sallimalla ja velvoittavalla tavalla. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä löytyy VMH:n asiakkuuteen ja muuhun asialliseen yhteyteen perustuvan rekisterin rekisteriselosteesta.

4. Hinnat ja tiedot tuotteista
Veloitamme tuotteet tilaushetkellä voimassa olevan hinnan mukaisesti. Tuotteidemme hinnat ovat voimassa toistaiseksi tai tuotetiedoissa erikseen ilmoitetun ajan (esimerkiksi kampanjatuotteet).

Tuotteiden hinnat eivät sisällä maksutapa- tai toimituskuluja, vaan ne määräytyvät valitun maksu- ja toimitustavan mukaan. Toimituskulut ja valittuun maksutapaan liittyvät kulut ilmoitetaan verkkokaupassa välittömästi ennen tilauksen tekemistä ja veloitetaan tilauksen maksamisen yhteydessä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvolisäveron.

VMH pyrkii pitämään verkkokaupassa esitettävät hintatiedot ja tuotteiden saatavuustiedot ajantasaisena ja oikeina, mutta ei takaa tietojen virheettömyyttä tai tuotteiden saatavuutta eikä vastaa niistä. Jos verkkokaupassa esitetty hinta on ollut selvästi virheellinen, VMH pidättää oikeuden purkaa sopimus. Hinta on ollut selvästi virheellinen ainakin silloin, kun se poikkeaa merkittävästi vastaavan kaltaisen tuotteen tavanomaisesta hintatasosta tai kun asiakkaan olisi muutoin pitänyt ymmärtää hinnan virheellisyys (esim. jos hinta on 0,00 €).

Mikäli ilmenee, että Asiakkaan tilaama tuote on verkkokaupassa esitetyistä saatavuustiedoista huolimatta loppunut, VMH ilmoittaa asiasta viipymättä Asiakkaalle tämän ilmoittamia yhteystietoja käyttäen. Jos tilattu tuote on muutoin kuin tilapäisesti loppunut tai tuotteen toimittaminen kestäisi yli 30 päivää tilaushetkestä, VMH sitoutuu hyvittämän Asiakkaalle tämän tuotteesta maksaman hinnan täysimääräisesti, ja kaupan katsotaan kyseisen tuotteen osalta purkautuneen. Jos asiakas kuitenkin haluaa pitää kaupan voimassa, asiakkaalla on mahdollisuus hyväksyä pidempi toimitusaika tai korvaava tuote.

5. Tuotteiden toimittaminen
Toimitamme tuotteita koko Suomen alueelle Ahvenanmaata lukuun ottamatta.
Pyrimme aina mahdollisimman nopeaan toimitukseen. Mikäli kyse on varastossa saatavilla olevasta tuotteesta, pyrimme toimittamaan tuotteen 2 – 7 arkipäivän kuluessa, ja joka tapauksessa viimeistään 30 päivän kuluttua tuotteen tilaamisesta. Mikäli havaitsemme toimituksen kestävän normaalia pidempään, pyrimme olemaan Asiakkaaseen viipymättä yhteydessä Asiakkaan ilmoittamia yhteystietoja käyttäen.

Toimitamme tuotteita seuraavilla tavoilla:

Nouto VMH :lta Koivutie 1 – 0 €
Toimitusaika 0 – 7 arkipäivää.

Postin toimitustavat
Toimitusaika 2 – 7 arkipäivää.

6. Maksutavat
Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla:

http://checkout.fi/maksuehdot.html

7. Vahvistus tehdystä sopimuksesta
Asiakkaalle lähetetään toimituksen yhteydessä vahvistus tehdystä sopimuksesta, joka sisältää tilauksen keskeiset tiedot sekä peruuttamislomakkeen ja -ohjeen.

8. Peruuttamisoikeus
Asiakkaalla on oikeus syytä ilmoittamatta peruuttaa verkkokaupasta tilaamansa tuote tai koko tilaus 14 päivän kuluessa. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tuote on vastaanotettu. Peruuttamisoikeus ei koske avattuja myyntipakkauksia.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi Asiakkaan on ilmoitettava VMH:lle päätöksestään peruuttaa tuote tai koko tilaus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse, faksilla tai sähköpostilla).

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että Asiakas lähettää ilmoituksen peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Asiakkaan tulee palauttaa peruuttamansa tuote takaisin VMH:lle jäljempänä mainittuun osoitteeseen viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos Asiakas lähettää tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän päättymistä. Tuotteen voi palauttaa esimerkiksi Matkahuollon tai Postin toimipisteeseen. Tuote tulee palauttaa mielellään alkuperäisessä pakkauksessa tai muutoin hyvin pakattuna.

VMH, Koivutie 1, 33960 PIRKKALA

VMH vastaa peruutettavien tuotteiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kustannuksista.

Palautamme Asiakkaalle kaikki Asiakkaalta saadut suoritukset koskien peruutettua tuotetta (myös toimituskustannukset mikäli koko tilaus peruutetaan) viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. VMH:lla on oikeus kuitenkin pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes VMH on saanut peruutetun tuotteen takaisin tai kunnes Asiakas on osoittanut lähettäneensä tuotteen takaisin. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jolla Asiakas on maksanut tuotteen, ellei Asiakas ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, ettei Asiakkaalle aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Asiakkaalla on huolenpitovastuu vastaanottamastaan tuotteesta. Asiakas on vastuussa aina tuotteen täyteen hintaan saakka sellaisesta tuotteen arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Sähköisillä tuotteilla (Ladattavat äänitiedostot, nettinauhoitteet, Youtube -nauhoitteet, CD -levyt) joiden kopiointia ei voida ehkäistä ei ole palautusoikeutta.

9. Tuotteiden tarkastaminen
Toimituksen vastaanotettuaan Asiakkaan tulee viipymättä tarkastaa toimitettujen tuotteiden kunto ja virheettömyys sekä varmistaa, että toimitus sisälsi kaikki tilatut tuotteet.

10. Reklamaatiot ja virhevastuu
Asiakkaan tulee viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluessa mahdollisen tuotteen tai tilauksen virheellisyyden havaittuaan ilmoittaa virheestä VMH:n asiakaspalveluun (sähköposti: asiakaspalvelu@vmh.fi tai puh. 0408091411).

VMH vastaa tuotteen virheestä voimassaolevan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti. Jos tuotteen tai toimituksen todetaan olevan virheellinen, VMH:lla on ensisijaisesti oikeus kohtuullisessa ajassa korjata virhe tai toimittaa tilalle virheetön tuote.

11. Toimituksen viivästys
Asiakkaalla on oikeus vedota tuotteiden toimittamisen viivästyksestä johtuviin kuluttajansuojalain mukaisiin oikeuksiinsa. VMH ei kuitenkaan vastaa viivästyksestä, jos viivästys johtuu Asiakkaan puolella olevasta syystä, kuten siitä, että Asiakas ei ole ollut paikalla sovittuna tuotteiden toimittamisajankohtana eikä häntä tavoiteta tai Asiakas on ilmoittanut virheelliset yhteystiedot tai ei ole ilmoittanut yhteystietojensa muuttumisesta.

12. Ylivoimainen este
VMH ei vastaa sellaisesta sopimusrikkomuksesta, kuten toimituksen viivästymisestä tai estymisestä, joka johtuu VMH:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta (force majeure).

13. Palveluntarjoaja
VMH Yritykset (y-tunnus: 2527636-1)
vmh.fi / VMH
Koivutie 1
33960 PIRKKALA
Puhelin: 0408091411 (ma-pe klo 9–19)
Sähköposti: asiakaspalvelu@vmh.fi

14. Sovellettava laki ja riitojen ratkaisu
Näihin sopimusehtoihin sovelletaan Suomen lakia, lukuun ottamatta sen lainvalintasäännöksiä.

Osapuolet pyrkivät ratkaisemaan mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti neuvotteluin. Mikäli osapuolet eivät pääse asiassa yhteisymmärrykseen, ratkaistaan riita Suomessa, Tampereen käräjäoikeudessa. Asiakkaalla on lisäksi mahdollisuus viedä riita oman kotipaikkansa käräjäoikeuden tai kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi.

15. © Copyright ja tallenteiden jakaminen
Kaikkien nauhoitteiden, nettiäänitteiden ja CD -tallenteiden tekijänoikeudet omistaa Paranemisenavain © Paranemisen avain
Jokainen ostos sisältää yhden henkilökohtaisen käyttöoikeuden, tiedostojen jakaminen ja levittäminen on ehdottomasti kielletty.
Jokaista tilausta käsitellään ainoastaan yhden, tilaajan tilauksen yhteydessä antaman sähköpostin kautta, käyttöoikeuksia ei jaeta muihin sähköpostiosoitteisiin eikä niitä saa jakaa eteenpäin ilman VMH Yrityksen kirjallista suostumusta.
Kaikkiin tekijänoikeuden rikkomuksiin ja väärinkäytöksiin sovelletaan Suomen lakia
VMH asiakasrekisteri
Henkilötietolain (523/1999) 10 §:n mukainen REKISTERISELOSTE Laatimispäivä 01.01.2013

REKISTERISELOSTE

REKISTERIN NIMI – VMH Asiakasrekisteri

REKISTERINPITÄJÄ

VMH Yritykset
Koivutie 1
33960 PIRKKALA
puh. 0405344862

HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELYN TARKOITUS
Henkilötietojen käsittelyn tarkoituksena on:
– Sopimuksen tietojen kerääminen
– Suoramarkkinointi

REKISTERIN TIETOSISÄLTÖ
Tilausjärjestelmään merkitään seuraavat tunniste- ja perustiedot:
yritys- ja yhteisötunnus (Y-tunnus)
henkilön nimi, henkilötunnus
kunta
posti- ja käyntiosoite
tieto ostetusta/vuokratusta palvelusta/tuotteesta ja vuokrauksen/oston ajankohta

SÄÄNNÖNMUKAISET TIETOLÄHTEET
– Kaikki tiedot saadaan asiakkaalta itseltään

SÄÄNNÖNMUKAISET TIETOJEN LUOVUTUKSET
Henkilötietoja voidaan luovuttaa VMH:n yhteistyökumppaneille markkinointitarkoituksiin henkilötietolain puitteissa. VMH voi luovuttaa tietoja toimivaltaisille viranomaisille esimerkiksi väärinkäytösten selvittämiseksi. Ei tietojen luovutuksia EU:n tai ETA:n ulko-puolelle. Henkilötietoja voidaan henkilötietolain sallimissa rajoissa siirtää VMH:n markkinointirekisteriin sen jälkeen, kun rekisterinpitäjän ja asiakkaan välinen asiakkuus tai asiallinen yhteys on päättynyt.

REKISTERIN SUOJAUKSEN PERIAATTEET
Sähköinen aineisto Rekisterin tiedot on suojattu asiattomalta katselulta, muuttamiselta ja hävittämiseltä. Suojaus perustuu henkilökohtaisiin käyttäjätunnuksiin ja käyttöoikeuksien rajaukseen. Tietojen katselu- ja muuttamisoikeudet on rajattu.
Henkilötietoja ovat oikeutettuja käyttämään vain ne henkilöt joilla on työtehtäviensä puolesta siihen oikeus. Verkkosivustoilla ja muissa palveluissa tietoja suojataan SSL-suojatulla yhteydellä ja muilla tarpeellisilla tavoin.

REKISTERÖIDYN KIELTO-, TARKASTUS- JA KORJAUSOIKEUS
Rekisteröidyllä on rekisterinpitäjään yhteys ottamalla oikeus kieltää häntä koskevien tietojen käsittely ja luovuttaminen suoramainontaa, etämyyntiä ja suoramarkkinointia sekä markkina- ja mielipidetutkimuksia varten. Kielto-oikeus ei koske asiakasviestintää, tilattujen hyödykkeiden tai asiakkuuden sisältöön kuuluvaa mainontaa tai etuviestintää.Rekisteröidyllä on henkilötietolain mukainen oikeus tarkastaa, mitä tietoja hänestä on rekisteriin talletettu.

Tarkastuspyyntö voidaan tehdä henkilökohtaisesti allekirjoitetulla kirjallisella pyynnöllä seuraavaan osoitteeseen:

VMH
VMH asiakaspalvelu
Koivutie 1, 33960 PIRKKALA

Rekisteröidyllä on oikeus vaatia virheellisen tiedon korjaamista ottamalla yhteys rekisterinpitäjään.Henkilötietolaki (523/1999) 10 §